MENU

Sesja ślubna w Tatrach

Witajcie! Tym razem chciałbym przestawić Wam kilka zdjęć z niesamowitej sesji Doroty i Łukasza, która odbyła się w polskich Tatrach. Sesja ślubna  w górach to ogromne wyzwanie zarówno dla Par Młodych jak i fotografa ślubnego.  Na sesję wyruszyliśmy z Krosna o 3 rano, a pierwsze zdjęcia powstały po godzinie 4 na tle wschodzącego słońca. Pogoda udała Nam się idealnie a widok Tatr i zalewu czorsztyńskiego skąpanego w porannej mgle robił niesamowite wrażenie.

Sesja ślubna Morskie Oko

Dorota i Łukasz już po 9 rano stali na kamieniu wystającym z chłodnej wody Morskiego Oka.  Korzystając z wczesnej pory i małej ilości turystów zrobiliśmy kilka zdjęć obchodząc jezioro dookoła. Czasu było sporo jak i chęci do pracy więc ruszyliśmy czerwonym szlakiem na położony na wysokości 1580m Czarny Staw pod Rysami. Strome podejście okazało się wyjątkowo męczące w szczególności dla fotografa taszczącego ciężki plecak i masę sprzętu.

Gdy wyszliśmy na miejsce naszym oczom ukazał się wspaniały widok na Mięguszowieckie Szczyty. Okazało się że Dorota z Łukaszem są doskonale przygotowani do sesji ślubnej w Tatrach. Góralskie kapelusze, chusta, ciupaga i inne gadżety dodały klimatu na zdjęciach. Droga w dół okazała się dużo przyjemniejsza a widok Morskiego Oka rozpościerającego się u naszych stóp był niesamowity. Gdy dotarliśmy do schroniska przywitał nas tłum ludzi oblegający dosłownie każdy centymetr wolnego miejsca. Pozytywnie zmęczeni zasiedliśmy w konnej bryczce i zjechaliśmy na parking by udać się w powrotną drogę do domu.

Pozdrawiam Dorotę i Łukasza i dziękuję za miło spędzony czas i świetną atmosferę a Was wszystkich zapraszam do galerii oraz lajkowania na facebooku.